domingo, 16 de mayo de 2010

FRASES QUE ENS SUGGEREIX LA ROBA

Frases de totes les membres del grup:

No soporto deixar roba i la tornin tacada o trencada- Perdre el jersei preferit- Odio comprar-me roba i per rebaixes trobar-la a la meitat de preu-M'agrada que es quedi la olor d'una persona important a la roba- No suporto voler-me ficar alguna pesa de roba i estigui a la rentadora- Odio estrenar roba i tacarme-la el mateix dia- No suporto comprar-me un jersei i deixi pels per tots els llocs-M'agrada compartir roba amb la familia- No m'agrada que al rentar la roba perdi color- La roba es fa petita amb la secadora-Estils de roba-Odio quan sorto de la ducha i se'm trenquen les mitges- No m'agrada comprar la roba i que amb el temps es fasi ample- Odio quan la roba de color destinyeix la roba blanca- No m'agrada perdre mitjons per dintre el llit- Odio quan surten els fils d'una camisa de llana- Odio quan em compro la meva talla i em va ample- Odio quan es queda una samarreta al final de l'armari i me'n oblido d'ella-No m' agrada quan deixo alguna peça de roba, i me la tornen trancada o bruta-Quan la meva gata es fica al calaix de la roba i me la fa mal bé-l' olor a tabac-L' olor a acohol quan surto de festa-Que hem façin gran la roba-Que me la venguin bruta, o estripada-No trobar perxes per penjar-la-Quan estenc la roba hem fa rabia donarli la volta- Quan vull posarme alguna samarreta, o pantalons estan a la rentadora-Quan porto algo a la butxaca i se t' olvida treura-ho i es renta-Quan els pantalons et van grans de cintura.

No hay comentarios:

Publicar un comentario