domingo, 23 de mayo de 2010

QUÈ EN PENSA LA GENT DEL CARRER?

1.NOM: Rosa 2.EDAD: 49

3.TALLA SAMARRETA: M, L, XL, XXL PANTALONS: 40, 42, 44, 46,

4.FAS ESPORTS? tennis

5.ALTURA: 1.77 cm 6.PES: 72 kg

7.TENS ALGUN PROBLEMA AMB LES TALLES? Tinc molts problemes en trobar roba, perquè la que m’agrada només fan talles molt petites. En algunes marques la talla més gran que fabriquen equival a una talla petita d’altres fabricants. A vegades em trobo que per molt que agafi una talla gran només es diferència amb la amplada però les mànigues segueixen sen tan estretes com la talla més petita. Amb els pantalons no tinc gaires problemes, però en el meu armari tinc pantalons de quatre talles diferents, i a vegades, la talla 46 és més petita que la talla 42 d’una altre botiga.

8.PERQUÈ CREUS QUE S'HA CREAT EL MODEL 90 60 90? Penso que s’ha creat, perquè algun dissenyador important va dir que aquest seria el ideal cos de la dona, ja que la majoria dels dissenyadors són transsexuals. Jo crec que, el tipus de model de passarel·la hauria de ser el mateix que el de les models de roba interior i bany. Ja que aquestes tenen un aspecte molt més saludable i llueixen més la roba.

9.CREUS QUE L'ANORÈXIA EXISTIRIA SI NO HAGUESSIN CREAT EL MANIQUÍ COM A CÀNON DE BELLESA? L’anorèxia no existiria si les talles fossin més reals i si es donés més importància a les corbes de les dones sense passar a l’altre extrem.

10.CREUS QUE TOTHOM POT TENIR AQUEST COS (90 60 90)? No, cada un neix amb un tipus de cos i només a vegades i passant pel quiròfan es pot variar la genètica.

No hay comentarios:

Publicar un comentario